Skip to content

Old news

1 March 2008

Wow, cât timp a trecut și nu am mai blogat nimic… Nici nu știu cu ce să încep. Am terminat cu sesiunea (cu bine, for a change), înca una și gata! Am demisionat de la IMO, unde nu consider că există condiții de muncă pentru developeri profi – de la management aiurea până la codebase a la coding horror și de la nerecunoașterea meritelor până la inexistența unui career path. Aveam de gând să plec după licență dar nu am mai rezistat.

Momentan îmi dedic timpul muncind “din greu” la proiectul de licență, propriul meu compilator având ca target platforma .NET. Deocamdată am reușit să transform

begin
  System.Console.WriteLine("Hello World!");
end

in executabil, deci am trecut de primul milestone🙂

Am fost la “pre-lansarea” Windows Server 2008, SQL Server 2008 si Visual Studio 2008 organizată de RONUA si IT Board Timișoara. O grămadă de chestii interesante. Aștept lansările oficiale luna asta. Nu înțeleg de ce Heroes Happen Here, titlul oficial dat de Microsoft lansării, a fost tradus in România în “Magicienii Prind Viață Aici”. Eu voiam să fiu erou nu magician🙂 Magician sunt deja, dar asta e deja altă poveste, făcută de Wizards of the Coast.

Am mai scris un articol mic pentru CodeGuru despre un efect drăguț obținut cu DWM API. De fapt am făcut un wrapper peste aproape tot API-ul in .NET (mai puțin partea de Frame Data). Foarte drăguț Desktop Window Manager…

Deocamdată închei aici și incerc să bloghez mai consistent în viitorul apropiat.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

