Skip to content

Jos stilourile

22 May 2008

Astăzi am terminat de făcut ultimele modificări la lucrarea de licenţă. Pentru cine vrea să citească pe scurt despre construirea compilatoarelor sau doar să vadă un model de lucrare de licenţă, îi dau drumul pe internet: Generarea de cod executabil pe platforma .NET

Conţinut: teoria pe scurt (expresii regulate, automate finite, gramatici, parsere, tabele de simboluri, arbori abstracţi de sintaxă, optimizări, generare de cod), despre .NET Framework (platforma, CLR, assembly, metadata, MSIL, Reflection, Reflection.Emit) şi descrierea aplicaţiei cu snippet-uri de cod. Nu e detaliat pentru că ţinta a fost 60 de pagini, nu să scriu propriul Dragon Book. Despre punctele mai interesante pe care le-am identificat în faza de R&D am scris şi aici câteva posturi.

Introducerea şi concluziile sunt abureli că deh, aşa trebuie. Dacă ar fi fost să fiu cinstit, motivaţia a fost să văd cum se face şi dacă pot să fac. Am învăţat că nu e imposibil şi, pentru că a trebuit să peticesc în diferite locuri, am să ştiu data viitoare să fac mai bine. Dezvoltare ulterioară nu va fi – eventual mă apuc de altul de la zero.

Codul sursă îl voi pune pe net undeva, cândva. Deocamdată am observat că WordPress nu mă lasă să fac upload decât la un număr limitat de tipuri de fişiere.

Sper să fie de folos cuiva.

One Comment
  1. Alin permalink

    Iti multumesc pentru pdf, desii am o tema complet diferita pentru licenta cautam un model gata realizat de cineva pentru a face o comparatie.

Leave a Reply

