Skip to content

După examen, înainte de vacanță

7 July 2008

Gata. Am scăpat. Se putea și mai bine dar e OK. La grilă am greșit 4 din 60. Și cred că asta spune ceva despre profesori dacă grilele la Algoritmică și la Limbajul C le-am rezolvat rapid și fără dubii, pe când la structuri de date au fost 4 întrebări la care am fost nesigur de răspuns și tocmai pe alea am aflat că le-am greșit. Exemplu:

Sfârșitul de fișier în cadrul operației de citire (limbajele FORTRAN, COBOL), este sesizat când:
a) pointerul de fișier este poziționat după ultima înregistrare din fișier;
b) pointerul de fișier este poziționat după marcatorul de sfârșit de fișier;
c) s-a citit ultima înregistrare din fișier.

1. Nu s-a predat nici FORTRAN nici COBOL la facultate.
2. Răspunsul corect – b cică – mie mi se pare fără sens. Acum poate din cauză că nu am lucrat cu limbajele respective dar din câte știu eu pointerul de fișier e furnizat de sistemul de operare nu de limbajul de programare. Și sistemul de operare nu poate muta pointerul de fișier “dincolo” de EOF. Că atunci ar intra peste altceva.
3. Nu s-a predat nici FORTRAN nici COBOL la facultate.

La susținerea lucrării am luat 9.50 pentru o lucrare de nota 10. Nu vreau să mă laud dar sunt chiar mulțumit de lucrarea pe care am făcut-o – și partea scrisă și programul, prezentarea mi-a ieșit foarte bine, după cum au spus și colegii de față și profesorii. Meritam 10 dar nu am luat pentru că este regula aia deșteaptă – sigur ați auzit de ea – care spune că să nu cumva să se dea la licență notă mai mare cu 1.5 puncte față de media generală avută în timpul facultății. Și eu din păcate am avut media 8.02.

Am rărit-o cu post-urile tehnice pentru că nu am mai avut nici timp nici chef (căldură mare). Mă pregătesc de plecare, de plecări de fapt – în august plec din Timișoara la Hunedoara, pe la sfârșitul lui septembrie sper să plec în Canada – așa că am avut de umblat cu una alta, închis conturi, renunțat la abonamente etc. Și în zilele în care nu am umblat am stat pe terase la bere🙂 Mai am de mers la ambasadă, la analize și gata. Sper că peste vreo săptămână să intru în sfârșit în vacanță.

From → personal, rant

Leave a Comment

Leave a Reply

