Skip to content
Tags

Sad Chiken

23 July 2008

La recomandarea unui prieten, am încercat Happy Chicken – home delivery franchise. Prima dată a sunat soția și a făcut tranzacția când nu eram acasă. Un meniu pui la rotisor cu cartofi prăjiți și stuff e 25.50 + 2 lei transportul. Tipul a venit, a zis că nu are să dea rest la 30 de lei și a plecat.

A doua oară când am comandat, astăzi, la fel, tipul îmi zice că și-a lăsat banii la sediu și nu are să-mi dea rest. Acum nu e vorba că mă zgărcesc la 2.50 lei dar ciubuc îmi place să dau când și cât vreau eu. Dacă scotea restul îi ziceam “lasă”. Sau îi lăsam doar 1 leu, în funcție de cât de repede a venit. Dar nu, el, având meseria de delivery boy, nu i-a trecut prin cap că poate mai trebuie să și dea rest la clienți așa că și-a lăsat banii la sediu. Aștepta să-i zic că e OK dar nu am vrut. I-am zis să meargă să schimbe banii că îl aștept. A venit, mi-a dat restul și, când s-a întors să plece, m-a avertizat că data viitoare o să aștept mult mai mult după comandă. Tupeu românesc.

Atât noroc că pe punga în care a venit comanda era și telefonul consumatorului. Am sunat și l-am reclamat. Doamna și-a cerut scuze și a spus că vor lua măsuri. Să sperăm că sistemul funcționează. N-am cum să aflu pentru că, ne fiind amator de pui cu flegme, vă dați seama că nu voi mai comanda de acolo niciodată.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

