Skip to content

Mă mut

29 July 2008

Astăzi părăsesc Timișoara definitiv (dacă totul va fi OK și primesc viza aia). În momentul ăsta iau o pauza de la împachetat. Cine și-ar fi închipuit că într-o garsonieră încap ATÂTEA lucruri.

Am umplut o geantă de gadget-uri, cabluri de toate felurile, alimentatoare, căști, webcam-uri, CD player, MP3 player, Zune etc. Asta pe lângă 2 laptop-uri și un desktop. Se vede că am ajuns în mileniul 3. Acum 50 de ani aș fi avut probabil doar un radio.

Din raftul în care îmi țin ”cosmeticele” am scos 4 tuburi mari de spumă de ras și 6 aftershave-uri😐 La cât de des obișnuiesc să mă bărbieresc astea îmi ajung vreo 5 ani… Știu că dacă e vorba să faci cadou la un bărbat și nu ai inspirație iei un aftershave dar deja e prea de tot. Luați-mi o cravată sau ceva data viitoare🙂 Și dacă a fost doar un apropo din cauză că port barbă din aia ”nebărbierit de câteva zile”, să știți că nu am prins aluzia și tot nu mă bărbieresc mai des. N-are rost că crește la loc :)

Am găsit un mouse pad într-un dulap din bucătărie. No comment.

Gata că trebuie să mă întorc la treabă.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

