Skip to content

Stres şi relaxare

11 August 2008

Sunt în Hunedoara, în vacanţă. Nimic interesant de zis, de aia şi pauza de pe blog. Absolut nimic tehnic – vreau să ajung la Microsoft cu mintea odihnită🙂.

Joc Peggle – nu degeaba a ieşit locul 3 în Top Most Addictive Games🙂. Sunt buni tipii de la PopCap Games: Mummy Maze, Zuma, Bejeweled, Bookworm Adventures, Chuzzle…

Pe lângă asta, pregătiri pentru nuntă – invitaţi, fotograf, vornic, muzică, aranjamente, mâncare, băutură etc. Distracţie, ce mai. Fericiţi ăia care fug în Las Vegas în weekend şi se căsătoresc acolo, doar cu doi martori şi popa.

Am avut şi ceva probleme de sănătate – nu grave – dar nu detaliez pe blog. Atât doar că am umblat pe la o grămadă de doctori şi rămân convins de faptul că sângele ăla pe care tot te pun să-l dai pentru analize îl depozitează undeva şi pe urmă îl beau. Că altfel nu înţeleg de ce mă trimit să îmi refac aceleaşi analize de 2-3 ori şi de ce mă trimit să-mi fac analize pentru ceva ce “sigur nu am, dar nu strică să vedem”. Ce să zic, să le fie de bine!

Sper doar să primesc viza aia, să nu mi-o respingă pe motive medicale, deşi nu ar trebui să fie cazul. Dar oricum, trebuie puţin stres că altfel nu e vacanţă, nu?

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

