Skip to content
Tags

42

21 August 2008

Încă în vacanţă, încă nimic tehnic de postat… Am reuşit însă să pun în sfârşit mâna pe Ghidul Autostopistului Galactic. Excelentă cartea. Am citit ediţia completă, cu toate cele 5 volume. Pe lângă Ghidul Autostopistului Galactic, după care s-a făcut filmul, mai sunt Restaurantul de la Capătul Universului, Viaţa, Universul şi tot Restul, La revedere şi mulţumesc pentru peşte şi În mare parte inofensiv. Dacă nu l-aţi citit încă, faceţi rost de el că merită.

Încercând să afle întrebarea pentru Viaţă, Univers şi tot Restul, întrebare a cărui răspuns este faimosul 42, Arthur ajunge la “cât e şase înmulţit cu nouă”, moment în care declară “am ştiut dintotdeauna că e ceva fundamental în neregulă cu universul”.

Acum citesc faimosul Neuromancer a lui William Gibson, tata cyberpunk-ului. O altă carte de care voiam de mult să fac rost.

Mai caut ceva romane scrise de Greg Bear pentru că am citit mai demult în Almanahul Anticipaţia câteva povestiri ale sale (Hardfought, Blood Music etc.) şi mi-au plăcut foarte mult. Am înţeles că şi Neal Stephenson este un autor grozav (pentru geeks).

În rest, relaxare şi pregătiri pentru nuntă. Mai sunt 16 zile🙂

Later Edit: Dacă tot m-am apucat de SF-uri, am făcut un update la Books cu câteva titluri care mi-au plăcut. Desigur, mai sunt cărţi bune de care nu mi-am amintit şi mai sunt clasice pe care nu am apucat să le citesc, dar oricum…

From → books

Leave a Comment

Leave a Reply

