Skip to content

Pregătiri de nuntă

26 August 2008

Încă 12 zile până la nuntă… Să vă enumăr câteva chestii cu care m-am ocupat începând de astă primăvară încoace şi câteva care mai trebuie aranjate zilele astea:

  • Găsit restaurant liber în data nunţii
  • Închiriat restaurant
  • Vorbit la biserică pentru rezervare
  • Găsit naşi
  • Stabilit listă invitaţi
  • Comandat invitaţii
  • Trimis invitaţii
  • Găsit fotograf liber
  • Găsit om cu muzică (nu vreau să zic DJ) liber
  • Stabilit genurile de muzică, prima melodie etc.
  • Găsit vornic liber
  • Comandat prăjituri şi tort
  • Rezervat ceva pentru luna de miere
  • Comandat buchete de flori
  • Cumpărat lumânări
  • Ornat lumânări
  • Confirmări de la invitaţi
  • Stabilit meniu la restaurant
  • Stabilit aranjarea meselor 
  • Stabilit locul invitaţilor la mese (problemă de algoritmică)
  • Cumpărat băutură
  • Vorbit cu preotul
  • Aranjat cazare pentru invitaţi
  • Vorbit cu fotograful despre ore, traseu etc.

Sigur am omis ceva dar astea îmi vin în cap acum. Soţia mai are în plus de:

  • Căutat şi comandat rochie de mireasă
  • Probat rochie
  • Căutat poşetă, pantofi, voal etc.
  • Găsit coafor competent

Plus încă ceva chestii la care nu mă pricep – machiaje&stuff…

Trebuie să menţionez că nu ornăm restaurantul, nu mergem la biserică cu alai şi nici la mireasă acasă cu lăutari – care ar fi fost alte distracţii. Şi bătaia de cap de la cununia civilă nu am mai înşirat-o pentru că am făcut cununia civilă astă primăvară – am şi costum de atunci🙂

Complicat de tot. Abia aşteptăm să “scăpăm”…

From → personal

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Ultima sută de metri « Vlad’s Weblog

Leave a Reply

