Skip to content
Tags

Fan Courier – NOT

4 September 2008

Prima chestie: acum vreo două săptămâni trebuia să trimit ceva urgent la Bucureşti. Din câte firme de curierat sunt în România, eu am reţinut doar firma ăstora. Am intrat pe net şi am căutat numărul de telefon pentru Hunedoara şi am sunat pe la vreo 3 (3 PM, normal). Nu ştiu cine era de cealaltă parte a firului pentru că prima dată a lăsat să sune de câteva ori şi mi-a închis, a doua oară am primit mesajul cu “abonatul nu poate fi contactat”. Să fi fost din cauză că lucrează doar până la ora 2? Am sunat la Cargus în aceaşi zi, seara pe la 6 şi în nici 10 minute curierul era la mine la uşă. M-am lămurit la cine apelez de acum dacă am nevoie.

A doua chestie mi s-a întâmplat astăzi. De data asta trebuia să primesc un colet de la Bucureşti. Abia ieşisem din casă şi mă îndreptam spre maşină când primesc un telefon. Curierul îmi spune că e pe Ion Creangă, pe lângă un bar River şi cum facem să îmi dea coletul. Eu stau pe George Enescu, la aproximativ 5 minute de mers PE JOS. Normal că îl întreb “păi în cât timp ajungeţi la mine”, eu fiind, după cum ziceam, pe picior de plecare. Îmi răspunde că nu ştie, că mai are de făcut o livrare nu ştiu unde. Adevărul e că eu chiar aveam ceva de rezolvat pe strata Ion Creangă şi îmi convenea să merg acolo decât să stau să îl aştept acasă aşa că nu m-am certat cu el. Dar oricum, el nu avea de unde şti că am drum încolo. Bun, iau maşina, normal că în 2 minute ajung în faţa barului, opresc şi mă uit în stânga şi în dreapta după curier. Se ridică un tip de la masă – masă pe care avea un suc şi o cafeluţă – şi mă întreabă dacă eu sunt cu coletul.

Păi bine bă, ăsta e curierat rapid? Numai bine nu mai frigea cafeaua dacă dădea o fugă până la mine acasă. Mai aveţi clienţi cu stilul ăsta? 

Apropo, am căutat la ei pe site dar nu am găsit număr de sugestii şi reclamaţii. Dacă îl ştie cineva vă rog să mi-l daţi să povestesc şi acolo întâmplările.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

