Skip to content

@Home

21 September 2008

Am ajuns în sfârşit acasă. De la Gyula am mers până la Cluj, unde am petrecut 3 zile împreună cu naşii pe care îi voi mai vedea, probabil, doar anul viitor. Ultimul post l-am scris de la Starbucks din Iulius Mall unde am făcut un popas înainte să mergem la naşi acasă. Mă bazam pe faptul că le voi folosi internetul dar acum foloseau un router wireless pe care laptopul meu nu l-a văzut şi nu am avut niciun chef de depanat. Calculatorul lor nu l-am folosit pentru că îmi place să scriu în linişte, tolănit într-un loc confortabil, la o tastatură cu care sunt obişnuit. Asta ca să justific întârzierea.

Astăzi am ajuns în sfârşit acasă şi, fiind dependent de internet – cine nu e în ziua de azi? – în loc să mă apuc de scris, am preferat să citesc întâi (că doar nu sunt Gigi Becali), având de recuperat două săptămâni de post-uri de pe diferite bloguri şi forumuri. Plus că am mai găsit acasă o sticlă de Jack Daniel’s rămasă de la nuntă. Ce vreau să spun prin acest post este că cititorii mei fideli (2-3 câţi or fi) pot sta liniştiţi că am ajuns teafăr acasă şi că de mâine mă apuc de scris serios, după cum am promis şi înainte, că doar am mult de recuperat.

Şi dacă sunteţi curioşi ce am de citit:

Şi multe altele. Plus două episoade din The Shield pe care le-am ratat. Aşa că azi nu scriu nimic.

From → personal

4 Comments
  1. Sa-mi spui si ce parere ai, cand termini de citit.😀

  2. vladr permalink

    Am citit şi am văzut destule filme de acest gen şi nu prea tind să le dau crezare. De la chestii ca Fahrenheir 9/11 la Înger şi Demon a lui Dan Brown despre Illuminati şi la teoriile care susţin că Hitler e bine merci undeva în subteran conducând o rasă de superoameni. Eu privesc chestia asta ca entertainment şi nu aş putea să îmi dau cu părerea dintr-un punct de vedere serios pentru că sunt şi sceptic, şi nici nu mă interesează atât de mult. Şi am şi găsit o sticlă de Jack Daniel’s în cămară🙂

    Altfel, ce să zic, interesant. Foarte interesant. Dacă tu ai făcut research-ul pentru post , nota 10.

  3. Cum am mai vazut si din comments, lumea intelege ca filmul respectiv e si sursa informatiilor. Nu e asta sursa, desi chiar si acele informatii sunt verificabile. E pur si simplu una din temele pe care le-am cercetat si singur de-a lungul timpului. Si mi se pare absurd ca oamenii sa creada in continuare (fara sa-si puna nici un fel de intrebari) ca undeva acolo e un grup de bancheri/politicieni/etc care au o uriasa putere de control in mainile lor, si totusi ei vor de fapt binele intregii omeniri…🙂

  4. vladr permalink

    Eu nu am înţeles că sursa e filmul, dimpotrivă. Mă lăudam doar că am mai văzut/citit despre teoria conspiraţiei. Aşa că nota 10🙂

Leave a Reply

