Skip to content

Extreme Fever

23 September 2008

Am mai scris despre Peggle. Ei bine, în vacanţă am terminat toate cele 75 de challanges şi acum sunt un Peggle Grand Master🙂

De fapt, mai trebuie să curăţ doar cinci nivele de toate peg-urile (Mr. Peepers, Yang, Yin, Zen Frog, Paw Reader şi Billions & Billions) şi voi deveni Ultra Extreme Grand Master.

Şi acum, serios, după ce mi-a mâncat atâta timp, fiind gata să-l termin, mă bucuram că pot pune în sfârşit punct şi mă pot ocupa de treburi mai serioase. Şi ieri am aflat că a apărut Peggle Nights. Un personaj nou, 60 de nivele noi în modul Adventure, 60 de challenges noi… Groaznic!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

