Skip to content
Tags

De ce să NU faci nuntă la Corviniana

24 September 2008

Am mai scris despre minunata patroană de la Corviniana aici. Atunci, fiind înainte de marele eveniment, ziceam că nu pot spune că e o prostie să organizezi nunta acolo. M-am înşelat.

Repet, când am rezervat sala a spus că nu cere chirie, cu două zile înainte de nuntă a cerut. Chiar dacă şi eu şi soţia ne aduceam clar aminte cum astă primăvară a spus că nu costă sala. Dacă mai aveam totuşi îndoieli, acestea au fost spulberate când mamei mele, care povestea unor cunoştinţe cele întâmplate, cineva i-a spus că exact aşa a făcut şi cu alt cuplu care s-a căsătorit cu o lună înaintea noastră. Se pare că aşa e sistemul.

A trebuit să-i spunem exact numărul de porţii dinainte, pentru toate felurile. Nici asta nu mi se pare normal, mai ales că iniţial a zis că doar aperitivele trebuiesc comandate aşa, restul putând fi gătite în plus dacă este cazul. Care e problema? Păi oamenii pleacă de la nuntă – unii mai repede, unii mai târziu. Dacă, după confirmări şi tot, ştim că trebuie să vină 65 de oameni, la aperitivele şi primul fel pot fi comandate 65 de porţii. Normal, următoarele feluri se comandă în număr mai mic (50 de exemplu) şi, în cazul în care sunt mai mulţi invitaţi rămaşi, se mai gătesc pe loc câteva porţii. Aici, nici vorbă, a trebuit spus numărul exact şi a trebuit să plătim porţii pe care nu le-a mâncat nimeni. Pentru că acestea “trebuiesc pregătite de dimineaţă, nu se pot face pe loc”…

Să nu mai vorbesc despre fructe. A trebuit să comandăm fructe de la ea – ce se pune pe masă de obicei, nişte banane, nişte prune etc. Fructele au costat 400 RON.

Tot cu două zile înainte de nuntă ne-a anunţat că vom plăti 6 persoane – una sau două la bucătărie, restul la servit – dar cu asta ne face o mare favoare, pentru că de fapt vor fi mai multe persoane care vor servi. În mărinimia ei ne taxează doar pentru 6. Pe naiba. Corviniana are, mai nou, trei săli. Nunta ocupa doar două din ele şi am înţeles că în a treia sală era un botez. Pe lângă faptul că eu nu am văzut în sală mai mult de doi ospătari şi patroana servind, au fost perioade când nimeni nu servea la noi pentru că erau dincolo, la botez. Cea mai lungă astfel de perioadă fiind de o oră. Aşa că retrag ce am scris în postul trecut despre servirea de acolo – nu mi-a plăcut.

Pe urmă au încercat să ne bage pe gât profiterol. Am fost întrebaţi înainte dacă dorim să se servească între feluri şi am spus că nu. Ne trezim totuşi cu un ospătar punând profiterol pe mese. Când i-am spus că noi nu am cerut aşa ceva, ne-a răspuns că s-a încurcat, că erau pentru botezul din cealaltă sală. WTF?

A trebuit să cumpărăm sucurile de acolo dar acestea au fost puse pe mese dinainte aşa că am plătit o mulţime de sticle de suc nedesfăcute. Şi multe altele. Pe nota de plată nici nu vreau să mă uit pentru că, cu toate că îmi plac SF-urile, am ce citi acum.

Şi, ca să nu credeţi că doar am fost eu zgârcit sau că inventez sau te miri ce, vreau să vă zic că ieri am ieşit la o bere cu VisUrât şi am aflat că acolo a ţinut şi el nunta, chiar dacă pe blog nu a dat numele localului. Deci nu sunt nici primul păcălit şi, din păcate, probabil nici ultimul.

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

