Skip to content

Epic Fail

25 September 2008

Să vă povestesc cum să nu furi mireasa. F a venit la nuntă împreună cu prietena lui, M, iar R a venit împreună cu prietena A. Toată lumea ştia că A nu o prea înghite pe M, şi mi-a fost frică să nu se certe tocmai la nuntă, când se vor trezi faţă în faţă acolo. F şi R se înţeleg bine în schimb, aşa că s-au hotărât să fure împreună mireasa.

I-am văzut afară, stând de o parte şi amuţind când m-am dus să văd ce fac, aşa că mi-am dat seama imediat. Le-am spus că dacă vor să fure mireasa să o fure până în ora 12 pentru că obiceiul zice că naşul plăteşte răscumpărarea până în ora 12, după 12 plătind mirele. Nu trec nici zece minute că, ce să vezi, mireasa nu e de găsit.

Cu mireasa dispărută, ies şi eu afară din local la o gură de aer şi – nu îmi vine să-mi cred ochilor – A şi M povesteau şi râdeau. Am aflat ulterior că au “făcut pace”, pentru noaptea nunţii cel puţin, ca să nu strice distracţia generală. La un moment dat, după ce hoţii plecaseră deja de vreun sfert de oră, o aud pe A vorbind cu R la telefon. “Puiuţ, unde eşti? Când te întorci?”, cu o voce de parcă abia se abţinea din plâns. I-a povestit că s-a certat cu M, că s-au bătut. Vă daţi seama că toţi câţie eram de faţă muream de râs. După convorbire, A îşi închide telefonul şi îi spune lui M să facă la fel.

Acum nu are rost să vă spun că F şi R le credeau pe fete în stare de aşa ceva, ştiind cât de bine se înţelegeau. Cunoscând pe R şi ştiind, ca să zic frumos, că A “poartă pantalonii”, deja puneam pariu cu prietenii din jur în cât timp se întoarce mireasa. Nu trec cinci minute când naşul primeşte un telefon de la F şi îl aud zicând “Nu ştiu, s-au certat. Nu ştiu pe unde sunt.” Trec două minute şi mă sună şi pe mine R. “Ce s-a întâmplat cu fetele? De ce nu răspunde A la telefon?”. Eu, normal, îi spun că nu ştiu, că am auzit că s-au certat etc. Mi-l dă pe F la telefon – aceaşi chestie. Ca să pun paie pe foc, le spun rapid o poveste auzită cu o zi înainte, cum că la o nuntă au furat unii mireasa şi au fost plecaţi două ore, până toată lumea din sală s-a plictisit şi s-a stricat atmosfera. Le spun că deja au plecat de jumătate de oră… De unde negocieri, de unde răscumpărare? Îmi închide cu un “Bine”.

Deja, majoritatea tineretului (adică prietenii mei şi a miresei, nu familia şi invitaţii părinţilor) eram adunaţi afară şi muream de râs. L-am chemat pe fotograf să imortalizeze momentul în care se întorc cu mireasa. Mai trec cinci minute şi văd maşina lui R în depărtare. Fetele fug înăutru şi se aşează la o masă să continue poveştile. Imediat, ajunge şi maşina în faţa localului. Eu o iau frumos pe mireasă deoparte să îi povestesc ce şi cum în timp ce băieţii fug disperaţi înăuntru să vadă ce s-a întâmplat. Normal, toţi de afară am pus nişte figuri serioase, pe cât ne-am putut abţine. S-au liniştit când au văzut că totul e în regulă dar deja tentativa lor de a fura mireasa a luat titlul de Epic Fail🙂 Am rugat un prieten cu experienţă să le explice cum ar fi trebuit să meargă lucrurile şi cum el a luat o ladă de Jack Daniel’s pe mireasă în loc să o aducă prompt înapoi, pe degeaba.

Le-am mulţumit, printre hohote de râs, fetelor şi le-am promis că după ce vin din luna de miere le scot în oraş şi le fac cinste.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

