Skip to content

About

26 September 2008

Am vrut să scriu o pagină despre. Despre mine, despre acest blog, pentru că, deşi a început ca unul tehnic, a devenit unul personal şi CV-ul meu poate nu e atât de relevant acolo. Totuşi, despre mine nu prea ştiu ce să scriu. Mai ales acum, când peste o săptămână plec din ţară, peste 10 zile încep noul servici la Microsoft – mai bine o să compun ceva după ce mă stabilesc acolo.

Despre blog ar fi totuşi câte ceva de spus. L-am început ca un blog tehnic pentru că sunt unul din norocoşii care îşi iubesc meseria. Cam la totate proiectele la care am lucrat, am lucrat cu plăcere şi am sperat să dau o mână de ajutor celor care ajung aici să mă citească. După ce am gătat cu licenţa însă, mi-am luat o vacanţă prelungită şi am constatat că îmi place să postez şi “vrute şi nevrute”. Sunt o persoană volubilă – cei care mă cunosc pot oricând să confirme – şi câteodată duc lipsă de audienţă, aşa că scriu. Nu mă consider un scriitor grozav – am dat peste blog-uri incredibil de amuzante, peste blog-uri scrise foarte poetic, ce mai, există mulţi oameni talentaţi în blogosferă – eu sunt doar alt cinic. Totuşi, am câţiva cititori şi mie îmi face plăcere să scriu.

Vreau să explic şi de ce blog-ul este bilingv. După cum spuneam, am început cu unul tehnic. Când am scris articolele despre construirea compilatoarelor, în timp ce lucram la licenţă, am constatat că foarte puţini erau interesaţi de subiect. Nu pentru că ar fi fost proiectul meu deosebit de deştept, doar pentru că subiectul este unul foarte specializat. Atunci m-am hotărât ca post-urile tehnice şi, de fapt, tot ce consider util, să scriu în engleză pentru a putea fi citite de oricine este interesat. Restul scriu în româneşte pentru că mă exprim mult mai uşor. Şi ce scriu în engleză scriu pentru a ajuta cât mai multă lume, nu pentru trafic. După cum puteţi observa, nu am nicio reclamă aşa că traficul nu este important. De fapt, mint. Este important în sensul că mă bucur când sunt citit, că cineva găseşte interesant ceea ce scriu.

Pe partea personală scriu pe unde sunt şi ce fac pentru prietenii cu care pierd legătura câteodată. Scriu despre cărţi, despre filme, despre întâmplări, despre noutăţi în domeniul IT. Mă plâng de una şi de alta deşi mai demult spuneam că prea mulţi o fac şi nu vreau să fiu unul dintre ei. Totuşi, consider că şi aceste rant-uri pot folosi cuiva. Dacă cineva citeşte ce scriu şi sună la Cargus în loc să sune la Fan Courier, dacă un hunedorean se hotărăşte să NU facă nunta la Corviniana… Şi, ca să fiu sincer până la capăt, câteodată îmi place pur şi simplu să comentez.

Cam asta ar fi de spus despre vladr.wordpress.com. Săptămâna asta am scris mult dar nu ştiu dacă voi putea păstra ritmul odată ajuns acolo. Rămâne de văzut. Cu siguranţă vor începe şi post-urile tehnice imediat ce mă apuc de lucru pentru că, după cum spuneam, ce fac fac cu pasiune. Oricum, vă mulţumesc că citiţi.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

