Skip to content

Sunt un leneş

27 September 2008

Sunt un leneş. Nu sunt un leneş profesionist pentru că, atunci când vine vorba de profesie, ştiu şi de ore suplimentare şi de nopţi nedormite şi de tot tacâmul. Sunt un leneş amator, doar în timpul liber.

Când am fost la spovedanie, am aflat că nu e un lucru bun. Popa mă întreba de invidie, de îngâmfare, de tot felul şi eu realizam încet încet că nu sunt aşa păcătos cum credeam. Pe urmă m-a întrebat de lene şi a trebuit să recunosc: sunt foarte păcătos.

Oamenii harnici, activi, nu realizează că lenea nu înseamnă să nu faci nimic. Înseamnă să savurezi fiecare clipă a timpului liber. Înseamnă confort şi o stare generală de bine. Îmi place să mă cufund în fotoliu şi să citesc blog-uri. Să mă întind în pat şi să citesc cărţi. Să mă tolănesc pe canapea şi să mă uit la un film. Ce poate fi mai relaxant? Nu pot înţelege cum unii oameni îşi fac de lucru. De ce, dacă poţi să nu faci nimic? De ce să alergi de colo colo când poţi să-ţi îmbogăţeşti spiritul stând pe loc? Mi-ar plăcea ca, la următoarea reîncarnare, să fiu un motan.

Asta e viziunea mea personală, profund filosofica. Pentru un tratat cuprinzător, vă recomand cu căldură Ghidul leneşului. Închei că am de lucru😦

From → books, personal

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Lazy day « Vlad’s Happy Place

Leave a Reply

