Skip to content
Tags

Anti Hi5

28 September 2008

Cred că toţi cunoscuţii mei au cont pe Hi5. Mie mi s-a părut întotdeauna o prostie… Postezi poze cu tine şi alţii îţi lasă comentarii. Aşa te prezinţi tu întregii lumi. Eu am crezut şi cred în continuare că felul în care arăt spune mult prea puţin despre cine sunt. Şi nu spun asta pentru că nu aş fi fotogenic dar prefer să mă fac cunoscut prin cuvinte, prin idei, decât prin imagini. Cum zicea foarte frumos Slug de la Atmosphere:

They say a picture’s worth a thousand words
Well I beg a thousand pardons for each word I’ve used for personal gains
But the letters that float through my head, demote my sentences
Could never be contained by your simple picture frames

Eu nu sunt un set de fotografii. Sunt un set de gânduri.

Am intrat mai demult pe Hi5 şi am văzut profilul la o mulţime de cunoscuţi. Cărţi preferate: “nu citesc”, “10 J Q K As”, “ce?!?” etc. Trist. Netoţilor!

From → rant

2 Comments
  1. gigel permalink

    Ca să vezi ironie: Atmosphere “are” cont pe facebook și pe myspace

  2. vladr permalink

    Păi mă gândesc că ei nu se refereau la Hi5 acolo🙂 Pur şi simplu mi-au plăcut versurile.

Leave a Reply

