Skip to content

Zbor

2 October 2008

Astăzi plec spre Timişoara, mâine mai departe, aşa că următorul post îl voi scrie de peste ocean când voi avea din nou acces la internet. S-ar putea să dureze câteva zile.

Nu îmi este frică de avion pentru că am mai avut ocazia să zbor de câteva ori dar ţin totuşi să le mulţumesc celor de la National Geographic pentru emisiunea Catastrofe aviatice şi prietenilor care mi-au explicat, cu lux de amănunte, pe care locuri ai şanse mai mari să scapi cu viaţă şi pe care eşti strivit de alte scaune. Pe cei de la National Geographic îi înţeleg, că dacă ar face o emisiune Un zbor fără evenimente nu cred că ar avea foarte mare audienţă. Noroc cu prietenii care îţi dau întotdeauna sfaturi de supravieţuire.

From → personal

3 Comments
  1. Drum bun – da-mi un semn cand ajungi in campus!

  2. vladr permalink

    Merci cu întârziere🙂

    Știi că eu am venit în centrul din Vancouver nu în Redmond, nu?

  3. Aaa in Vancouver esti? E ok, nu-i asa departe – vedem noi cum facem sa iesim la o cafea🙂 Da-mi un ping pe email (ma gasesti in address book), si vorbim.

Leave a Reply

