Skip to content

Post cu dureri de cap

4 October 2008

Am ajuns. Acum sunt la etajul 27 al clădirii 58 de pe Keefer Place, Downtown Vancouver.

Și mă doare capul de la jet lag. Jet lag apare când, zburând peste mai multe fusuri orare, ceasul biologic nu mai e sincronizat cu ora locală. Am plecat din România la 8:45 AM. Am zburat vreo 3 ore, am stat trei ore la Düsseldorf unde am schimbat avionul și pe urmă am mai zburat 10 ore. Până am ajuns la noua locuință, în România era în jur de ora 3 noaptea astfel încât și eu și soția eram morți de somn. Ora locală: 5 PM. După un somn bine meritat, ne-am trezit. Am băut cafeaua. Chestiile de dimineață. Doar că acum e foarte dimineață. E 3:30 noaptea ora locală.

Unde mai pui că trebuie să mă reglez până luni, pentru că încep lucrul. Deocamdată atât – cât să fiți liniștiți că am ajuns cu bine. Mai scriu când îmi revin.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

