Skip to content

Nesomn

7 October 2008

Încă nu m-a lăsat jet lag-ul. Degeaba mă bucuram eu. Zici că am îmbătrânit: mă trezesc cu noaptea în cap, adorm împotriva voinței proprii…

Acum două zile m-am culcat pe la ora 22 și ziceam că sigur mă trezesc dimineața. Nici vorbă. La 3 eram sus. Ieri am băut cred că patru cafele doar ca să rezist eroic până târziu, în speranța că dacă mă ajunge oboseala poate dorm ceva de genu 23 – 7. La ora 20 am adormit citind și mi-am adus aminte (când m-am trezit) că bunica face așa și râdeam când eram mai mic că e chestie de bătrâni.

E chinuitor și pentru că mie îmi place să dorm. Dacă nu am opt ore de somn, nu mă simt bine. Și nu am mai dormit opt ore de foarte mult. Măcar am timp de scris pe blog, că altceva nu prea ai ce face la ora asta…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

