Skip to content

New Employee Orientation

7 October 2008

A trecut și prima zi de muncă. De data asta nu am mai fost așa picat din cer ca vara trecută în Redmond, fiind deja un veteran la New Employee Orientation.

Nici nu am făcut jumătate din turul clădirii când m-am întâlnit cu un prieten, fost coleg Microsoft Student Partners, din Cluj. Cică lucrează aici de un an. Am mai recunoscut un tip din Spania, care a fost intern vara trecută deodată cu mine. Deja mă simțeam în largul meu. Ce șanse ai să dai peste doi cunoscuți în celălalt capăt al lumii? Plus că sunt o grămadă de români aici. Totul bine din punctul ăsta de vedere.

Nu știu încă exact în ce grup sunt. Nici nu știu la ce voi lucra încă dar în privința asta oricum semnez NDA-ul astăzi și nu veți afla niciodată😛

Sunt absolut sigur că săptămâna asta este cea mai grea din cele ce urmează dintr-un singur motiv: avem de completat acte. Briocrație. Nu atât pentru firmă cât pentru stat. Și vreau să spun că nu mă pricep deloc la completat acte. Deja când văd First Name și Last Name nu mai știu unde să trec Vlad-ul și unde să trec Rișcuția-ul. Plus că documentele astea străine, asta știu de când eram în State, au la fiecare căsuță ce trebuie completată două paragrafe de explicații. Și cu toate că sunt convins că au fost puse acolo cu cele mai bune intenții, pe mine mă zăpăcesc de tot.

Urmează să beau o cafea și să merg să stau la coadă pentru Social Insurance Number😦

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

