Skip to content

Lipsesc etaje

9 October 2008

Mă lăudam când am ajuns că stau la etajul 27. De fapt lipsesc câteva etaje. Lipsește 13, care deh, știe toată lumea că e cu ghinion. Numai că pe lângă el lipsesc și 4, 14, 24. Mergând cu liftul am ajuns la concluzia că sigur absența lor ține de ceva superstiție asiatică. Până la urmă m-am documentat: e tetrafobia chinezească.

Eu am crescut la casă (la bunici) și la etajul 1 (la părinți), până în ultimii trei ani când am avut norocul să locuiesc tot la etajul 4, tot în clădiri fără lift. Că dacă 4 e ultimul etaj, atunci nu se obosește nimeni să instaleze lift. Am stat un an în Timișoara în căminul 13 la etajul 4, pe urmă am stat doi ani în chirie, tot în Timișoara, tot la etajul 4. Vara trecută când am fost în Redmond, am stat în niște căsuțe Corporate Housing tot la etajul 4. Așa că trei ani am alergat zilnic pe scări câte patru etaje. Cred că am devenit și eu puțin tetrafob. Dar acum am scăpat: cât timp stau pe aici nu mai am cum să ajung la etajul 4 că nu există.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

