Skip to content

Liniște și pace

10 October 2008

Nu îmi plac cluburile. Deloc. Dacă e vorba de ieșit undeva, vreau un local cu scaune confortabile, cu băutură la preț rezonabil și cu muzica la un volum care permite apariția conversațiilor. Într-un club ori rezervi masă, ori stai în picioare, băutura e scumpă și gălăgia e așa mare încât dialogurile sunt de trei-patru propoziții strigate. Și nici nu îmi place să dansez.

Vorbind cu colegii români de la noul servici, toți îmi spun că ce fain e în Vancouver și ce plictisitor e în Richmond. Că în Vancouver e distracția. Același lucru l-am auzi și anul trecut, doar că atunci în Redmond era plictiseala și în Seattle distracția. Acum știu că ”distracție” înseamnă altceva pentru fiecare, dar oare este așa ciudat să îți placă liniștea? Adică magazine și mall-uri sunt atât în Vancouver cât și în Richmond. Chiar dacă magazinele din Vancouver or fi mai bine aprovizionate, doară nu îmi cumpăr haine sau electronice zilnic. Pot să iau un autobuz până acolo când am nevoie. Baruri sunt peste tot, că suntem oameni. Și atunci de ce e unul mai bun ca celălalt? Pentru că în Vancouver sunt zgârie nori așa că ai 100 de vecini în loc de 10, pentru că tot timpul e aglomerație, pentru că e gălăgie. Or fi cluburi mai bune, tocmai de aceea am început spunând că nu îmi plac cluburile. Poate sunt eu ciudat, dar locuința ideală mi se pare un white picket fence house unde pot sta pe verandă să citesc în liniște. Am îmbătrânit…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

