Skip to content

Domestic

11 October 2008

Stăteam de vorbă alaltăieri cu colegul pe care îl cunoșteam de mai demult. Îmi zice că nu-i vine să creadă că m-am însurat, că lui îi place libertatea și prostii din astea. Pe urmă îmi spune de alt coleg însurat – că văd eu, că o să ajung ca el, că nu știu ce îl pune nevasta să facă, că și-a cumpărat aparat de făcut pâine, stă acasă și face pâine…

Trebuie să spun că pâinea de aici are un gust ciudat și un termen de valabilitate suspect de mare. Pe când îmi înșira el chestiile pe care nevasta îl obligă pe bietul om să le facă, mie îmi treceau altele prin cap: Există aparat de făcut pâine? Oare cât costă?

From → true story

3 Comments
  1. vezi ca e saptamana asta la oferta la canadian tire😉

  2. vladr permalink

    Apreciez că încerci să mă ajuți aici dar ce am scris mai sus am scris ca o glumă, glumă având cu totul și cu totul alt subiect decât aparatele de făcut pâine.

Leave a Reply

