Skip to content

I Did It

11 October 2008

După cum am mai scris și aici și după cum știu toți prietenii mei, eu tot încerc să mă las de fumat. De mult timp, de foarte mult timp. Până la urmă am zis că mă las când ajung aici și vreau să mă laud că nu am mai fumat de o săptămână.

Aici, condițiile sunt mult mai propice să te lași de fumat: nu se fumează în casă (alarme de incendiu peste tot), nu se fumează în localuri, încă sunt semne pe ușile localurilor ca să nu se fumeze nici pe o rază de 6 metri în jur. Nu se fumează la servici – singurul loc desemnat pentru fumători e undeva în spatele clădirilor, afară în frig. Nu prea ai unde…

Condiții mult mai bune. Și m-am lăsat așa, brusc, cold turkey, fără nicorette și alte chestii. Deci se poate.

Nu zic mai multe că cine știe. Poate se întâmplă ceva și mă trezesc iarăși fumător și atunci trebuie să șterg post-ul ăsta. Sper să nu fie cazul.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

