Skip to content

Paradoxul mașinii second-hand

11 October 2008

Aici vorbesc doar despre căutările pe care le-am făcut pe internet. Mă gândesc că dacă mergi la un târg sau așa ceva găsești ceva convenabil.

Am observat următoarea chestie: dacă vreau să îmi cumpăr o mașină, una nouă costă doar cu puțin mai mult decât același model second. Eu sunt de părere că mai bine pun câțiva bani în plus și măcar am toate garanțiile, mai ales că diferența de preț nu e spectaculoasă. Și aici apare paradoxul. Să zicem că nu am destui bani acum cât să îmi iau o mașină foarte bună și atunci caut ceva ieftin de tot, în idea că o vând peste 2-3 ani când îmi cumpăr un Ford Shelby🙂 Culmea că dacă fac aceeași căutare pe net, dar din punct de vedere al vânzătorului, mi se pare că valoare unei mașini scade enorm de mult în doi ani dacă o iei de nouă și nu merită să o cumperi pentru o perioadă atât de scurtă. Dar am găsit și soluția: îmi cumpăr bicicletă.

From → personal

One Comment
  1. corect, ia-ti bicicleta. numai sa nu uiti si de aparatori la roti ;))

Leave a Reply

