Skip to content

Fail 2.0

12 October 2008

Cred că am făcut o prostioară. Nu foarte mare. Mi-a cerut managerul un CV și cum cel mai la îndemână și mai actualizat este cel de aici, de pe blog, i-am dat link-ul. Dar am uitat că, făcând blog-ul unul personal, am mai modificat anumite chestii. Titlul, de exemplu, l-am schimbat de la Vlad’s Weblog la Vlad’s Happy Place și practic ăsta a fost primul lucru pe care l-a văzut. După cum spuneam, nu e capătul lumii, dar e destul de neprofesional din partea mea…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

