Skip to content

Cârcoteli

13 October 2008

Pentru că așa sunt românii. Și nu mă exclud, și eu sunt cârcotaș. De când am ajuns aici, m-am plâns de mâncarea nesănătoasă și că mașina pe care o am închiriată pentru o lună e prea mare și că naveta până la servici durează prea mult…

Cred că nici nu ar ieși un post foarte interesant, să scriu: Fiți atenți fază. Am fost într-un magazin și, ce să vezi, vânzătoarea m-a salutat când am intrat și m-a întrebat dacă mă poate ajuta cu ceva. I-am spus că nu, doar mă uit și, când am ieșit după 10 minute, mi-a urat ”la revedere” și mi-a spus că speră să revin curând. Constat că dau impresia de om permanent nemulțumit și, cu toate că mă consider perfecționist și asta e adevărat într-o anumită măsură, nu sunt chiar așa. Doar că o situație perfect normală nu are nimic amuzant în ea, pe când umorul – fie el și negru – abundă în situațiile anormale și lucrurile ne-la-locul-lor. Și pe mine mă distrează să scriu și pe cei care mă citesc frecvent îi distrează să citească. Asta ar fi o explicație.

Și totuși, nu am spus cum de pe balcon văd oceanul. Și cât de incredibil de frumos arată Yaletown într-o zi însorită, cu zgârie-nori înconjurați de copaci. Și cum am mâncat o plăcintă cu spanac pe Granville Island, sub pod, pe malul apei, printre bărci și pescăruși. Pentru asta o să-mi cumpăr cât de curând un aparat foto, pentru că bătrânul meu Benq s-a pensionat pe caz de boală. Pentru că uneori cuvintele nu pot fi surprinse în poze, dar alteori o poză face, într-adevăr, cât o mie de cuvinte. Până la urmă e blog-ul meu personal și scriu ce vreau pe el.

Și acum, că am scris despre mine, să scriu și despre restul lumii. Am primit câteva comentarii pe blog (puține că nu sunt celebru🙂 ) la niște posturi personale. Pe unii i-a deranjat ce am scris, alții au fost de acord cu mine. Unii, chiar dacă nu au împărtășit părerile mele, au vorbit frumos, alții, dimpotrivă. Nu asta e idea. Mi se pare ciudat cum nu am nici măcar un comentariu la cel mai vizualizat post ever de pe blog-ul meu, Microsoft Interview Questions, care l-am scris pentru a ajuta cât mai multă lume și care cred că și-a îndeplinit cât de cât scopul datorită numărului de vizualizări. Nimeni nu a scris acolo nici merci nici bă, vezi că m-ai fentat, că m-au întrebat altceva și n-am știut. Nici când am făcut cadou DWM Managed API, la care am lucrat vreo lună de zile în timpul liber, nu am primit niciun feedback. În schimb dacă mă trezesc cu fața la pernă și îmi bag piciorul atunci lumea ia poziții. Pentru că suntem toți niște cârcotași, de aia.

From → rant

3 Comments
  1. aceasta situatie reflecta 2 lucruri, unul bun si altul rau. primul, cel bun, ca cititorii tai nu-si baga nasul unde nu le fierbe oala (cum ar fi sa comentez eu, care n-am nici o treaba cu programarea ?), si al doilea, cel rau, ca nu te citesc oameni care au treaba cu programarea sau care sa fie interesati de interviul de la microsoft. acum tu decizi daca se merita sau nu sa-ti tai venele pentru asta :))

  2. vladr permalink

    După cum am scris, având statisticile la trafic, ăla cu întrebările de la interviu e cel mai citit post al meu de când scriu. Cred că nu ai prins idea.

  3. ba’ am prins-o, da’ cred ca nu am fost destul de explicit. poate in loc de “nu te citesc” trebuia sa zic “nu te comenteaza”. ehhhhh, whatever😛

Leave a Reply

