Skip to content

S-a stricat

16 October 2008

Am să scriu despre vreme, la fel de monoton și fără rost ca discuțiile cu acest subiect.

S-a stricat vremea azi. Toată ziua a plouat și a fost înnorat. Și eu resimt chestiile astea. Chiar ziceam că e unul din puținele puncte negative de aici și din Redmond. M-a șocat când, vara trecută, am primit o cărțulie cu tot felul de detalii despre America, printre care numărul de zile însorite pe an: Seattle – 52. Râdeam că de aia cheamă internii vara, că atunci au loc zilele respective. Vara a fost cald și soare mai tot timpul, abia în septembrie a început vremea adevărată.

Astăzi s-a stricat vremea și mi s-a stricat și mie dispoziția. Și m-a plouat. Și nu am chef de nimic. Sunt curios câte zile însorite sunt în Vancouver pentru că am prins niște zile foarte frumoase de când am venit. Sper că nu le-am consumat pe toate.

Și mi s-a blocat Zune-le. I-am dat play la o melodie în timp ce cânta alta și așa a rămas. Am reușit doar să-l sting, de aprins nu am mai reușit (da, am vrut să-l restartez). Spuneți o glumă despre Microsoft.

From → personal

2 Comments
  1. welcome to vancouver. oricum, stai linistit, stii doar ca aici ploua o data pe an. din septembrie in aprilie

  2. vladr permalink

    Știu😦 Știu😦

Leave a Reply

