Skip to content

Băiat deștept

18 October 2008

Asta e o chestie care nu știu dacă ar trebui să o scriu, dar dacă am scris despre pijamale, fie ce o fi🙂 Se făcea că eram anul 2, în căminul 13, la etajul 4 (tetrafobie!). Aveam un examen a doua zi, dar era un examen pe care îl consideram ușor. Nu mai știu exact ce, știu doar că nu mă stresam cu el. 

Ies eu pe hol la o țigară și văd un coleg care locuia la o cameră de mine stând pe hol pe un scaun și citind din greu. Urmează dialogul ăla clasic între un om care învață și unul care nu învață, ”Ce faci?”, ”Uite învăț pentru x că e greu. Tu?”, ”Eu nu” etc. Văzând cât de stresat era colegul și eu fiind atât de bine dispus, încerc să-l liniștesc. ”Lasă mă că îl luăm noi, doară suntem băieți deștepți”.

Și gat țigara și mă întorc în cameră. Și constat că aveam șlițul descheiat. Acum imaginați-vă cum sună un ”suntem băieți deștepți” spus cu șlițul descheiat. Vreau să vă spun că, pe atunci viitoarea mea soție, care era și ea în cameră, era pe jos de râs când i-am povestit. Adică ”Vai, am șlițul descheiat”. Ea, ”Păi ce mare lucru? Se mai întâmplă”. ”Păi tocmai i-am spus la ăla ce băieți deștepți suntem noi”. Vreau să vă spun că și în ziua de azi râde de chestia asta, pentru că altfel nu mi-aș fi adus aminte să o povestesc. Că poate nu sunt așa deștept.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

