Skip to content

Ce lucrez

18 October 2008

Asta era o întrebare pe care mi-au pus-o destui înainte să plec din țară: ”Ce o să lucrezi dincolo?”. Majoritatea neavând un background tehnic, le răspundeam ”Păi la Microsoft”. Dar nu se lăsau, urma întrebarea ”Bine, bine, dar ce anume?”. Și aici era partea mai greu de explicat. Știam că voi lucra la Ads – platforma de on-line advertising. Desigur, lumea înțelegea că voi face reclame sau așa ceva. Trebuia să explic că Microsoft nu face reclamele, face platforma de livrare a reclamelor utilizatorilor.

Acum pot da un răspuns complet: lucrez la Ads R&D, ceea ce sună extrem de bine, doar că de partea de ”R” se ocupă ceva PhD bărboși, eu mă ocup de partea de ”D”, cum ar veni strâng șuruburile la invențiile lor. Dar nu contează, mie îmi place. Am ocazia să lucrez cu tehnologii de avangardă, grid computing, data mining, machine learning. Cool.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

