Skip to content

The Dark Knight

19 October 2008

Am văzut în sfârșit și eu The Dark Knight. Aș vrea să-l laud în lung și-n lat acum dar sunt convins că toată lumea a văzut filmul înaintea mea. Scriu oricum pentru cei care au întârziat: uitați-vă că merită. Din plin. Heath Ledger – nici nu știam cine e până nu am văzut filmul pentru că nu rețin niciodată numele actorilor – joacă excepțional. El face practic tot filmul. Joacă rolul Jokerului la perfecție, cu ticuri nervoase și tot tacâmul. Filmul e mult mai noir decât restul ecranizărilor după Marvel și DC Comics pe care le-am văzut, tot mai des în ultima vreme.

Nu pot spune că mi-a plăcut mai mult decât Sin City, care a fost excelent realizat, mi-a plăcut foarte mult stilul sumbru și violent, în schimb The Dark Knight a fost puțin mai serios și mai dramatic. Excelent. Pe urmă mi-a spus soția că Heath Ledger ăsta a murit imediat după filmări. Păcat. Deci următorul Batman va fi iarăși jalnic.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

