Skip to content

Oz Trivia

24 October 2008

Dacă tot m-am apucat să scriu despre filme cu răufăcători, vreau să vă spun că am observat ceva foarte ciudat legat de actorii din serialul Oz. Tipii ăștia, când apar în alt film, apar câte doi trei. De exemplu, în Carlito’s Way: Rise to Power, pe care ziceam că l-am văzut ieri, apar Chucky Pancamo, El Cid și Ralph Galino (ăsta era italianul ăla care nu era connected și a adus cu el în Oz un telefon mobil). Mă scuzați că dau numele personajelor dar chiar nu mă pricep la actori. Alt exemplu ar fi noul serial Fringe. În Fringe joacă și Miguel Alvarez și Mobay. În Lost apar atât Augustus Hill cât și Adebisi. În Law & Order: Special Victims Unit apar Chris Keller și părintele Mukada în roluri principale și în cele două episoade care le-am văzut, cred că mai apar încă vreo 2. Și mai sunt multe alte filme în care am surprins, tot așa, grupuri de ”condamnați”. Ciudat.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

