Skip to content

Canada

25 October 2008

Ne povestea tanti Hindy mai demult că și Canada are un fel de armată aici, dar e mult mai mică și mai pașnică decât cea a Statelor Unite. Și astăzi am văzut în sfârșit cât de adevărate au fost spusele ei. Eram la Fatburger când la coadă s-a așezat un soldat. Mi-am dat seama că era în armată pentru că era îmbrăcat în uniformă, cu beretă pe cap. Uniforma era de camuflaj. Culorile erau bune – nuanțe de verde, nuanțe de maro, modelul era greșit – pătrate. Ce să-i faci, e lipsa de experiență.

Când vorbeam cu tanti Hindy astăzi despre sărbători (Ziua Recunoștinței, Crăciunul) mi-am adus aminte de ceva ce am vrut să postez de Thanksgiving dar am uitat. Bine, ei nu am putut să-i spun pentru că sunt convins că nu ar fi savurat gluma🙂

Cyanide and Happiness, a daily webcomic
Cyanide & Happiness @ Explosm.net

From → funny

Leave a Comment

Leave a Reply

