Skip to content

Dream House

26 October 2008

Cred că ne-am găsit dream house-ul. Dream house pe termen scurt, un an până plecăm în State. Menționez asta pentru că un dream house pe termen scurt diferă mult de un dream house pe termen lung. Ce am găsit astăzi nu este foarte spațios, dar pică bine pentru că deocamdată nu ne dorim mult spațiu. Nu trebuie să fie aproape de un loc de joacă, nu e nevoie de spațiu pentru camera copiilor sau biroul lui tata unde să poate să bea și el o bere în liniște etc.

Dream house pe termen scurt: central, într-o clădire nouă, cu mașină de spălat, mașină de spălat vase, uscător de haine și aproape de un mall pentru că nu îmi iau mașină deocamdată. Ce am găsit vine și cu internet gratuit timp de un an și un bazin de înot de 25 m, indoor, și o sală de sport pentru locatari. Și e ieftin. Ieftin față de restul apartamentelor pe care le-am văzut, desigur – nu vreau să las impresia că toate facilitățile astea vin gratis.

Dacă toate merg bine, luna viitoare ne mutăm pe 7373 Westminster Highway, Richmond, în miezul orașului. Și să nu uit, ce mi-a plăcut cel mai mult și mai mult: în stânga clădirii este un Irish pub, în dreapta un magazin pe a cărui firmă scrie ”Cold Beer”🙂 Parcă mi-au întins o capcană, nu altceva…

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

