Skip to content

Oboseală

27 October 2008

Astăzi vroiam să postez mai multe dar nu mai sunt în stare. Ieri noapte m-am culcat târziu, dimineața m-am trezit la 7 ca să merg la lucru unde am avut o zi plină. Soția a avut o idee foarte bună astfel că, după ce am ajuns acasă la 18:30, am luat mașina și ne-am dus la Domino’s Pizza unde am comandat take-out, pe urmă am condus până în Kitsilano și am luat cina pe malul apei. În drum spre casă am dat o tură și pe Granville Island, să vedem luminile nocturne din downtown. Așa că sunt prea obosit să mai scriu azi. Dar a meritat din plin.

Later edit: Știu că trebuia să pun poze în loc de link-uri spre Wikipedia dar încă nu am cumpărat aparat foto. Urmează.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

