Skip to content

Cafea – Partea IV

28 October 2008

Cred că știe toată lumea apelul de la tech support, dar îl postez oricum:

Customer: “Hello, is this Tech Support?”
Tech support: “Yes, it is. How may I help you?”
Customer: “The cup holder on my PC is broken and I am within my Warranty period. How do I go about getting that fixed?”
Tech support: “I’m sorry, but did you say a cup holder?”
Customer: “Yes, it’s attached to the front of my computer.”
Tech support: “Please excuse me if I seem a bit stumped, It’s because I am. Did you receive this as part of a promotion, at a trade show? How did you get this cup holder? Does it have any trademark on it?”
Customer: “It came with my computer, I don’t know anything about a promotion. It just has ‘16X’ on it.”

Până acum mi se părea foarte amuzant – cât de prost poți să fii să crezi că îți vine calculatorul cu un cup holder? Totuși, am observat că aici, ca o evoluție naturală a băutului de cafea tot timpul, peste tot, e plin de cup holders. Plin. Și nu mă refer la cele uzuale, din sala de cinematograf sau din mașină de exemplu, ci la unele absolut ciudate. Am văzut treadmill cu cup holder. Bicicletă cu cup holder pe ghidon – deci nu pe bară, unde să-ți pui un bidon cu apă sau ceva ci suport de pahar de cafea în toată regula. Am văzut o femeie care își plimba copilul în cărucior, cărucior prevăzut cu un cup holder. Sunt peste tot. Păi și atunci cum să râzi de săracul om care a crezut că are cup holder la calculator? Păi dacă are la scaun, la birou și la lampă, de ce să nu aibe unul și la PC?

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

