Skip to content

Panouri și responsabilitate

29 October 2008

Ieri seară am urcat până în Cypress Park împreună cu soția, să vedem Vancouverul de sus. Da, îmi place foarte mult orașul, pentru că dacă vreau pot merge pe plajă, dacă vreau pot merge pe munte și asta în 45 de minute de condus.

În România, pe lângă șosea am văzut doar două panouri din astea cu recomandări: ”Stop accidentelor. Viața are prioritate” și mult mai lugubrul ”Viteza ucide. Familia te așteaptă acasă”. Dacia Nova pe care o conduceam în țară începea să tremure de la 80 la oră în sus, la 100 parcă conduceam un tractor și de acolo încolo îmi era frică să nu rămân doar cu roțile și cu volanul în mână, ca în desenele animate. Așa că, având în vedere performanțele mașinii, totdeauna am avut impresia că semnele de mai sus nu mi se adresau mie, având singurul efect de a-mi aduce aminte că șoselele sunt pline de piloți și că s-ar putea să nu ajung întreg acasă, nu din vina mea.

Și conduceam eu ieri mașina închiriată pe serpentinele ce urcă în Cypress Park când am văzut primul panou care m-a pus pe gânduri: ceva de genul ”Fiți responsabili. Știe cineva unde ați plecat?”. De spus nu am spus nimănui – nici nu prea aveam cui să spunem. Telefoane mobile nu mai avem… Total iresponsabil. Dar am ajuns cu bine și priveliștea a meritat din plin.

Pe data viitoare, dacă cumva vedeți că nu am mai postat de câteva zile, anunțați vă rog autoritățile că m-am pierdut prin munți. Mulțumesc.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

