Skip to content
Tags

Cafea – Partea V

2 November 2008

Vineri am rămas fără cafea. După cum ziceam, găsisem Nescafé și beam în fiecare dimineață. Vineri dimineața n-am mai avut ce bea. Așa se explică ușor volumul impresionant de cafea pe care îl consumă toată lumea aici: cafeaua e slabă slabă slabă. Dacă până acum beam un nes mare și tare dimineața și pe urmă beam decaf, doar așa, ca să fiu cool, vineri a trebuit să mă bazez numai pe Starbucks și vreau să spun că după o cafea grande de dimineață și încă vreo două tall la servici, încă mă simțeam pe jumătate adormit.

Mi-am amintit că am cumpărat un borcan de nes și în Ungaria, când am fost la Gyula. Pe etichetă erau prezentate, printre altele, și trei rețete bănuiesc – zic ”bănuiesc” pentru că nu știu să vorbesc/scriu/citesc maghiară, dar arătau ca niște rețete de cafea. Una din ele purta numele, foarte sugestiv, de Dupla Dinamit. Acum chiar dacă nu știu maghiară, îmi pot imagina ce înseamnă Dupla Dinamit și la fel, neputând să descifrez rețeta de pe borcan dar știind ce nes prepar eu dimineața, sunt convins că băuturile sunt asemănătoare, dacă nu la compoziție și la gust, atunci sigur la efect.

Deci trei cafele de la Starbucks fac cât un sfert de nes preparat în casă de yours truly. Atunci sunt convins că dacă invit un băștinaș, client fidel la Starbucks, la mine la o cafeluță, va avea un atac de cord. Păi eu fac cafea nu sirop.

Scriind cele de mai sus, mă gândeam că totuși vara trecută am trăit doar cu Starbucks (și mizeria aia de cafea naturală de o beam în weekend). Tot încercând să-mi amintesc cum am rezistat și nereușind, mi-am dat seama: am fost prea adormit toată perioada respectivă ca să rețin astfel de detalii🙂

From → coffee

Leave a Comment

Leave a Reply

