Skip to content

Filmele din weekend

2 November 2008

Weekendul acesta am închiriat două DVD-uri și am fost o dată și la cinematograf așa că a sosit momentul să scriu din nou despre filme.

Încep cu partea proastă, parte proastă în formă de DVD: The Butterfly Effect 2. Nu am cuvinte. Primul film a fost super. Continuarea mă așteptam să fie, ca orice continuare, lipsit de un concept original dar totuși interesant, cum au fost, de exemplu, continuările la Final Destination. Cât m-am înșelat! De exemplu tipul se întoarce o dată în timp doar pentru că prietena lui, care era fotograf profesionist, nu a avut succes într-un an de zile și nu a reușit să-și deschidă expoziție. De unde răsturnările de situație din primul film? Nici vorbă. Nu aș putea formula mai bine decât autorul review-ului de pe IMDB, pe care îl citez: Bottom line. Bad acting, bad story, bad special effects, bad audio, bad everything.

Al doilea DVD închiriat a fost Fear Dot Com care, chiar dacă nu este un horror strălucit, merita notă mai bună decât The Butterfly Effect 2. După ce am văzut un sfert din film mi-am dat seama că îl mai văzusem odată – așa pățesc întotdeauna cu filmele horror de duzină. Am observat un fel de modă la filmele horror: fantoma care terorizează protagoniștii tot filmul se dovedește că le transmite de fapt un mesaj, că vrea să le arate cine a ucis-o și să fie răzbunată. Am mai văzut patru sau cinci filme care exploatează conceptul dar nu pot să vă spun titlurile, în afară de The Ring, pentru că, după cum spuneam sunt filme de duzină.

Ajung în sfârșit la partea bună, a apărut RocknRolla. Guy Ritchie. Știți voi, Lock, Stock and Two Smoking Barrels, Snatch… Super super tare. Din nou gangsteri britanici și umor sec. Mi-a plăcut, i-a plăcut și soției și am râs amândoi în hohote la anumite faze, deodată cu toată sala de cinematograf, lucru care ni se întâmplă destul de rar. La sfârșitul filmului era anunțată o continuare, The Real RocknRolla, despre care nu se știe deocamdată nimic. Eu sper să apară cât mai curând.

Închei cu alte două filme pe care le aștept cu nerăbdare: Futurama: Bender’s Game care se lansează poimâine și Sin City 2, care a fost amânat până în 2010😦 Totuși, am văzut un preview, așteptând să înceapă filmul, la o altă ecranizare după Frank Miller: The Spirit. Și ăsta are avantajul că apare luna viitoare.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

