Skip to content

Futurama: Bender’s Game

4 November 2008

Scriam că îmi doresc mult să văd filmul. Astăzi am avut ocazia. Filmele Futurama apar direct pe DVD și, lansarea fiind anunțată pe 4 noiembrie, mă întrebam oare în cât timp ajunge și aici în magazine. Pe urmă mi-am amintit că sunt pe continentul care trebuie și, probabil, ziua în care ajunge aici în magazin poartă numele de data lansării. Așa că astăzi l-am căutat și l-am luat (de fapt am rugat-o pe soție să îl caute și să îl ia că eu eram la lucru) și l-am urmărit. Și a fost excelent, cum e Futurama de obicei. Îl recomand cu căldură și închei citându-l pe Bender: ”The rivers will run red with blood and yellow with urine”🙂

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

