Skip to content

Shaolin Mall

4 November 2008

Ieri am avut o zi foarte foarte plină. Printre altele, a trebuit să merg de dimineață la bancă în Richmond. Cum banca deschidea la 9:30 și eu am ajuns acolo la 9:00, am zis că intru în mall în Richomond Center să beau o cafea (when you’re in Rome…) și să pierd vremea.

De cum am intrat am văzut o mulțime de asiatici bătrâni împrăștiați pe culoar, practicând arte marțiale. Pe cuvânt. Dacă ai văzut măcar un film din ăla chinezesc ”cu bătaie”, îți dai imediat seama că ce făceau ei erau mișcări de kung fu nu de pilates. Bătrâni toți, că tinerii – în afară de mine, bineînțeles – erau la muncă la ora aia. De la intrare până la food court era plin de ei. De la food court mergând la stânga și la dreapta se mai răreau. Mai departe, într-un colț, erau doar doi care exersau mânuind un mâner de sabie cu moț din ăla roșu la bază. Asta probabil pentru că nu ai voie cu săbii întregi în mall.

Ce am învățat ieri? Impresia că în Orient absolut toți, de la copii la moșnegi, cunosc o formă de arte marțiale nu este ignoranță occidentală ci este 100% corectă. Încă îmi sună în cap versurile de la melodia aia ”Everybody was kung fu fighting…

From → true story

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Google Suggest Fail « Vlad’s Happy Place

Leave a Reply

