Skip to content

Vapoare, umbrele, reclame

5 November 2008

Vapoare

În ultima săptămână am fost tot cu mașina vaporașul la lucru (parchez la milimetru acum). Din păcate, astăzi l-am dus înapoi la AVIS și am devenit pieton. Cum după toate calculele, nu se merită să investesc într-o mașină aici, voi rămâne pieton până la anul în Redmond. Observați că i-am zis vaporaș în loc de vapor la mașină pentru că m-am atașat de ea. Chiar dacă nu sunt pasionat de mașini, îmi este drag de ele, mai ales dacă mergem împreună ceva timp. Asta e, rămân cu amintirile.

Umbrele

Amintiri: eram blocat în trafic. Și stând eu blocat în trafic, ascultam radio că CD nu aveam la îndemână – 100.7 The Wolf. Acesta este un post de muzică country din Seattle. Acum sigur o să vă întrebați cum de am ajuns eu să ascult un post de muzică country. Păi acum un an stăteam tot așa, blocat în trafic fără CD-uri, de data asta pe Bellevue Redmond Road, și ascultam radio. Pe vremea aia tocmai lansase Rihanna-anna-anna melodia-ia-ia aia cu umbrella-ella-ella și eu credeam că sunt în Twilight Zone că pe orice frecvență schimbam, tot de umbrele dădeam. Și atunci am descoperit, absolut întâmplător, The Wolf. Muzica e bună (cel puțin mie îmi place cum sună) și emisiunile la fel. Dimineață mergeam la lucru cu Fitz in the Morning, dupămasa mă întorceam cu Rob the Possum. Așa că am respectat tradiția și aici.

Reclame

Dar acum, fiind campanie, la radio curgeau spot-uri electorale. Nu pentru președinte, pentru guvernatorul statului Washington cred – nu bag mâna în foc că nu am fost atent și nici nu mă interesează politica. Dar ce m-a distrat a fost că în niciun spot nu zicea un candidat că promite că va face și va drege și va dărui și va mări și va construi. Nuuuu. Aici fiecare vorbea doar despre contracandidat – că vrea să mărească taxele, că e mincinos, că nu vrea binele oamenilor… Pe cuvânt dacă am mai pomenit așa campanie ciudată. Dar i-am apreciat: sunt convins că nu au mințit deloc!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

