Skip to content

Lazy day

9 November 2008

Am scris mai demult că sunt un leneș. Ei bine trebuie să definesc și termenul de lazy day. Lazy day este o zi în care nu trebuie să faci nimic. Poți să nici nu ieși din pijamale și dacă trebuie neapărat să te miști din pat, te miști pe o canapea sau în cel mai comod fotoliu disponibil. Și citești. Sau te uiți la un film. Singurul efort pe care, din păcate, trebuie să-l faci într-o astfel de zi este de a mânca.

În perioadele în care am fost fără ocupație, puteam avea (aproape) oricând o astfel de zi așa că își pierdeau farmecul repede. Dar când lucrez toată săptămâna și în weekend de multe ori trebuie să merg undeva sau să fac ceva, ajung să tânjesc după o astfel de zi. Și atunci încep să o pregătesc din timp – ”Avem tot ce ne trebuie? Am rezolvat x și y? Ceva programat pe duminică?”. Dacă răspunsurile sunt ”Da”, ”Da”, respectiv ”Nu”, atunci poate – doar poate – se întrevede un lazy day. Asta doar dacă nu intervine nimic, nici înainte, nici în decursul zilei, care să necesite o deplasare.

Pentru că, și aici vorbesc din experiență, în ziua cu pricina se pot întâmpla multe. De exemplu pățeam de multe ori să fiu constrâns să ies la bere. Sau lenea era întreruptă de motive mult mai importante pentru supraviețuire, care necesitau deplasări imediate, ca lipsa țigărilor. Ei bine, aici nu am încă prieteni atât de ticăloși încât să mă târască în lumea dușmănoasă și inconfortabilă de afară din diferite motive, unele atât de puerile precum socializarea, altele mult mai esențiale, precum alcoolul. Unde mai pui că nici de fumat nu mai fumez (trebuie să mă laud că au trecut 5 săptămâni). Drept urmare astăzi am avut parte de un lazy day. Cred că primul lazy day din Canada. Și îmi urez singur: La mai multe!

From → personal

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Punct com « Vlad's Happy Place

Leave a Reply

