Skip to content
Tags

Movie Marathon

16 November 2008

Azi scriu despre filme pentru că doar cu asta m-am ocupat în acest weekend. Două lazy days cu junk food și filme. Nici măcar nu voi scrie despre filme noi, pentru că am fost la DVD rental și am luat ce am găsit, în principal thrillere. De ce? Pentru că am revăzut acum vreo săptămână Red Dragon. Soția voia să vadă un thriller bun, l-am găsit pe acesta și, cum pe mine nu mă deranja să-l revăd, i l-am recomandat. L-am luat, l-am văzut și am hotărât să revedem și clasicul The Silence of the Lambs. Din păcate nu am găsit și Hannibal dar dăm noi de el până la urmă. E amuzant în filmele astea în care partea a doua are loc înainte de partea întâi. Cum în The Silence of the Lambs Anthony Hopkins era ”tinerel” și în Red Dragon, care are loc înainte, e mult mai bătrân și mai zbârcit. Am înțeles că apărut și partea a IV-a, Hannibal Rising, dar sincer nu mă prea tentează. În ăsta, aflu de pe imdb că în rolul lui Hannibal Lecter joacă Gaspard Ulliel. WTF?

Și din nou încep să comentez când văd cum rămân producătorii de filme fără idei așa că fac continuări. Am văzut ieri Saw IV. Primul Saw a fost super. O idee originală, realizat frumos, tot ce trebuie. Saw II nu am rezistat să-l văd până la capăt. De Saw III nici nu mi-a mai păsat. Acum, din lipsă de altceva, am luat Saw IV. Slab. Am înțeles că a apărut și Saw V. Îmi și imaginez ce grozav e. Cred că e suficient cum mă uit acum, din trei în trei, așa că aștept cu nerăbdare Saw VII…

Am găsit și Carlito’s Way, originalul cu Al Pacino. Personal mi s-a părut destul de OK că sunt fan al genului, dar nu a fost sclipitor (nu ca Goodfellas😛 ). Plus că finalul a fost atââââât de previzibil.

Am văzut și Anamorph, care a avut un concept interesant dar cam atât. Mă omoară filmele astea polițiste în care eroul principal, marele inspector, doar ajunge de la scena unei crime la scena altei crime, totdeauna cu un pas în urmă și depășit total de evenimente. Din păcate știu că așa e și în realitate dar totuși, e film, vreau să mă distrez nu să-mi amintesc de incompetența poliției… Dacă tot lasă psihopatul indicii, măcar să dezlege și el ceva. Să facă o deducție. Orice. El trece pierdut și depășit prin toată acțiunea filmului. Cam sec zic eu.

Căutând pe net am găsit Frequency, film care suna foarte bine. Cred că l-aș fi apreciat mai mult dacă nu aș fi citit înainte despre el. Cineva îl lăuda ca fiind asemănător, dar mai bun decât Sixth Sense și The Usual Suspects în materie de plot twists. Din păcate, l-am crezut. Dar în orice caz, filmul este acceptabil. Nu e chiar The Butterfly Effect, dar este mult peste The Butterfly Effect 2 (acesta din urmă nici măcar link nu merită).

Am văzut în sfârșit și Disturbia, despre care am văzut multe reclame când a apărut și care părea foarte interesant dar pe care nu am apucat să-l văd până acum. A fost într-adevăr un thriller drăguț. Dacă nu l-ați văzut îl recomand. Acum mai urmează să văd un film celebru, din 1997, de care am auzit de mult timp dar care, iarăși, mi-a scăpat: Kiss the Girls.

De notat că acum văd ce găsesc la DVD rental, nu pe isohunt🙂 Nici filme horror nu am mai văzut de mult. În primul rând pentru că acolo chiar am pretenții și, din păcate, majoritatea filmelor de groază sunt atât de proaste că nu merită să dau banii pe ele. În al doilea rând că soția nu vrea să se uite la filme horror (acum o să râdeți și o să ziceți că asta e de fapt în primul rând). Oricum nu mă plâng încă. După vreun an-doi după ce vin copiii parcă văd că o să mă uit numai la Barney and Friends așa că încă o duc bine.

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

