Skip to content

Fără odihnă

19 November 2008

Am făcut pauză de blogging. Asta pentru că am avut niște zile foarte ocupate. Sper că nu ați anunțat autoritățile, așa cum am lăsat vorbă mai demult… Sunt bine sănătos. Marți a trebuit să merg la doctor. Nu e nimic grav, după cum spuneam, sunt bine sănătos. Doar că mi-e o frică teribilă de doctori, așa că luni nu am mai avut chef de scris. De fapt, între a nu avea chef și teroare este o mică diferență, dar să zicem. Marți am fost la doctor. Și da, asta chiar mi-a ocupat toată ziua. Pentru că m-am apucat și de înot de vreo 2 săptămâni și mă trezesc dimineața la 6 ca să înot o oră înainte de a pleca spre lucru. Înapoi ajung de obicei pe la 18:30. Marți s-a mai adunat și mersul până la clinică, așteptat acolo o oră, consultația, mersul până acasă și s-a făcut prea târziu ca să mai scriu. Astăzi am fost la Ikea pentru că trebuie să ne mobilăm noua locuință și abia acum (22:30) am ajuns acasă. Așa că nici astăzi nu o să povestesc nimic, deși am câteva chestii de zis. Amân pe o zi mai liniștită – sper că mâine dar nu garantez. Vineri-sâmbătă-duminică voi fi ocupat cu mutatul… Greu dom’le, greu. Dar mă răzbun eu!

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

