Skip to content

Ikea

20 November 2008

ikea

După cum ziceam, ieri am fost la Ikea și am cumpărat mobilă. Strictul necesar pentru viitoarea noastră locuință: două scaune, o masă, o canapea, rafturi pentru cărți etc. Mâine vor fi livrate așa că probabil îmi voi petrece weekendul asamblând mobile. Am înțeles că e destul de complicat. Nu mă pot pronunța pentru că nu am experiență în asamblat Ikea – am avut Lego când eram mai mic, sper să mă ajute experiența.

Îmi pare rău că nu am cameră video. M-aș filma la treabă și pe urmă aș monta să se miște totul de câteva ori mai rapid pe muzică de la Benny Hill Show. Toată săptămâna am avut în cap asta de fiecare dată când am încercat să mă imaginez cu o șurubelniță, șuruburi și zeci de scânduri în mijlocul sufrageriei.

Și dacă tot vorbesc despre mobilă, vreau să spun că am pus ochii pe un recliner super. Din păcate nu am găsit decât albastru și nu se asortează cu restul mobilei. Aștept să primească unul bej și al meu e. Atât de mult îmi place, parcă special pentru lenea mea e făcut. E locul ideal unde să te întizi cu o bere și să iei o scurtă pauză de la asamblat mobilă.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

