Skip to content
Tags

,

Mass patriotic

20 November 2008

Am mai primit un mesaj pe Messenger, la fel de tâmpit ca cel dinainte. Cred că imediat fac o categorie nouă, doar cu analiză pe text la mass-uri.

Ăsta mă sfătuia – nu, mă ruga – să mă apuc să cumpăr doar alimente și produse românești, ajutând astfel țara să treacă de criza economică. Să caut pe etichete ”fabricat în România”. Să nu mai cumpăr fructe și legume de import. Și aș putea zice că mesajul este tâmpit pentru că aș avea destul de mult de umblat prin Vancouver ca să găsesc cartofi românești, dar nu din cauza asta mi s-a părut tâmpit. Mi s-a părut tâmpit pentru că mi-am adus aminte de următorul banc: Ce este un cub mare și albastru? O minge mică și roșie făcută în România.

Măcar ăsta nu zicea că pentru fiecare prieten la care îl trimiți, Yahoo donează 10 cenți statului român…

From → rant

Leave a Comment

Leave a Reply

