Skip to content

Weekend Activ

23 November 2008

Ultima dată am scris joi. Asta pentru că sunt în plin proces de mutare de la locuința temporară din Downtown Vancouver în locuința permanentă din Richmond. Relativ permanentă că peste vreun an ne mutăm în Redmond. Acolo nu avem internet până pe 27 când vine cable guy de la Telus să ni-l monteze. Și cu toate că avem vreo două hoteluri lângă noi, nu am reușit să fur wireless de le ele. Unul avea semnalul prea slab, celălalt îmi prezenta o pagină unde să-mi introduc cardul de credit. Deci ghinion la wireless, așa că no blogging. În schimb m-am ocupat cu tâmplărit, hămălit și software design.

Vineri a fost o zi din aia de cred că a intrat Mercur în casa cadourilor sau, în orice caz, o mișcare din asta astrală grozavă. Pentru că m-am simțit ca de Crăciun. A început încet, prima dată mi-a sosit cartea pe care am cerut-o de la biblioteca Microsoft (nu chiar un cadou pentru că trebuie returnată, dar oricum, o așteptam de mult timp). Imediat după, mi-a sosit comanda de pe Amazon cu încă trei cărți. Când credeam că mai bine nu se poate, am primit și laptopul de servici. Și după toate astea, a sosit și mobila de la Ikea. Ei bine după toată distracția, m-am pus pe asamblat mobilă. De pe la 6 seara până pe la 11.

Sâmbătă m-am trezit de dimineață și am asamblat mobilă până la amiază, când m-am întâlnit cu un coleg care mi-a promis că mă ajută cu mutatul. Două drumuri Richmond – Vancouver, 12 cutii și 5 ore mai încolo, am ajuns rupt de oboseală acasa și, normal, am reluat asamblatul de mobilă.

Duminică m-am trezit de dimineață și am asamblat ultima cutie rămasă – o noptieră. Pe urmă a trebuit să dau fuga până la un magazin de electronice să caut un televizor. Televizor nu voiam să cumpăr chiar acum că nu este strict necesar dar Telus a spus că vine și ne montează internet cu cea mai mare plăcere dar cablu nu ne lasă dacă nu avem televizor. Cum oricum aș fi cumpărat televizor peste vreo lună, decât să mai aștept cine știe cât după ei și atunci, am plecat la vânătoare. Și am prins – mă scuzați dar îmi plac electronicele așa că trebuie neapărat să mă laud – un Samsung de 40 de inci, LCD HDTV.

Când în sfârșit am terminat cu toate, m-am pus frumos în pat, am luat laptopul și – ați ghicit – m-am apucat de lucru. Că sunt cam în urmă cu un proiect. Și acum, seara, mi-a venit idea să venim totuși de azi în Vancouver, să dormin noaptea aici. Dacă tot am primit laptopul, mâine lucrez de acasă. Adică nu mă ridic din pat.

From → personal

Leave a Comment

Leave a Reply

