Skip to content

Apartamentul capcană

24 November 2008

Se fură și aici. E normal. Se fură peste tot în lume. Când am sosit în Vancouver am înțeles că cea mai mare problemă este spartul mașinilor, toată lumea sfătuindu-mă să nu las nimic de valoare la vedere prin mașină. Apoi am văzut niște afișe cu mașini capcană. Mașinile astea le lasă poliția pe te miri unde și, când un hoț pătrunde înăuntru, se declanșează capcana. Nu mai știu dacă sună alarme, dacă îl împroașcă cu vopsea sau ce se întâmplă dar este neesențial. Important este că, dacă îți vine să spargi o mașină, te gândești de două ori înainte, pentru că s-ar putea să fie o astfel de mașină capcană.

Se fură și din locuințe. În clădirea unde am locuința temporară, am tot văzut afișe lipite cum că nu știu ce apartament din cartier a fost spart și să ai grijă pe cine lași să intre în clădire și să îți instalezi încuietoare mai sigură și alte sfaturi utile.

De vineri dimineața până sâmbătă dupăamiaza am stat în Richmond dar încă nu apucasem să ne mutăm lucrurile încă. Încerc să-mi imaginez ce ar fi zis un hoț dacă ne-ar fi descuiat ușa de la apartamentul din Vancouver – weekend, nimeni acasă, ordine și curățenie peste tot, toate lucrurile împachetate frumos în cutii, numai bune de luat… Sunt convins că ar fi crezut că e un apartament capcană și ar fi fugit mâncând pământul.

From → true story

Leave a Comment

Leave a Reply

