Skip to content
Tags

Time for popcorn&Coke

25 November 2008

Am mai văzut câteva filme. O parte înainte de teribilul weekend, o parte după. Așa că a venit momentul să mă plâng din nou de cât de proaste sunt filmele și chestii… Glumesc. De data asta chiar am avut noroc de filme bune.

Kiss the Girls l-am mai văzut, m-am înșelat când am spus că este un clasic pe care l-am scăpat – m-am înșelat la partea cu scăpatul, nu la partea cu clasic. Dar nu regret că m-am mai uitat odată la el. Un film foarte bun. Din păcate am impresia că încep să mă senilizez. Abia la sfârșit am realizat că îl mai văzusem. Până atunci l-am urmărit cu ”sufletul la gură”, abia la ultima secvență mi s-a aprins beculețul. A fost aiurea. Parcă mi-am povestit singur sfârșitul.

Am văzut Wind Chill, un horror surprinzător de decent. Nu pot spune că a fost grozav, dar a fost mult mai bun decât mă așteptam. Peste medie adică. Dacă dați de el, merită văzut. E spooky. Cu fantome. Noaptea.

A apărut pe DVD și am închiriat și faimosul WALL-E. Foarte drăguț. Și acesta merită văzut. Mi-a explicat soția cum că multe filme sunt turnate în Vancouver (alias North Hollywoord) din diferite motive (e mai ieftin). Am început să recuonaștem filmele făcute aici pentru că acum cunoaștem cityscape-ul și observăm pe fundal clădirile înalte de aici din downtown. Ce mi s-a părut ciudat este că am avut impresia că observ o astfel de clădire în WALL-E. Bine bine, e mai ieftin să filmezi aici, dar e mai ieftin și să animezi?!

Un alt film pe care l-am revăzut a fost Assault on Precint 13. Nici ăsta nu a fost slab, chiar dacă puțin cam tras de păr. Dar aveam chef de un film ”cu împușcături”, așa că a picat bine.

Am mai văzut și Blood Diamond, care are nota 8 pe imdb. A fost drăguț și ăsta, minus două chestii: Unu – am înțeles, în Sierra Leone e sărăcie, mizerie, violență, sunt rebeli, dar parcă prea mult s-a insistat pe chestia asta. Jumătate din film au fost doar africani zbierând și împușcând alți africani. Doi – Leonardo DiCaprio a murit atâââât de încet în filmul ăsta. Groaznic. Mai încet decât în Titanic. Mi-a plăcut mult mai mult de el în The Departed, când a murit brusc și în liniște.

Astăzi am închiriat The Score, pe care urmează să-l văd imediat (Robert De Niro și Edward Norton pe copertă suna bine) și The Italian Job care – surpriză, surpriză – l-am mai văzut. De data asta mi-am dat seama de la început. Fain, dar când e vorba de filme cu jafuri imposibile, preferatul meu rămâne Ocean’s Eleven. Eleven! Nu 12, 13 sau mai știu eu ce continuări.

Următoarele filme pe care le voi închiria, le voi vedea pe noul meu Samsung LCD HDTV de 40 de inci😀 Abia aștept!

From → movies

Leave a Comment

Leave a Reply

